Scan Sven en steun TWERK

vrij 7 Jul 2023
TWERK prijkt vanaf volgende week op 500 reclameborden in heel het Vlaamse land. Het maatwerkbedrijf uit Herentals werd laureaat van een wedstrijd van Payconiq en JCDecaux, die daarmee enkele goede doelen een boost willen geven.

TWERK ontwierp een campagne rond Sven, één van zijn karakteristieke doelgroepmedewerkers. Sven speelde begin dit jaar een hoofdrol in het VRT-programma ‘Durf te Vragen’ dat een aflevering wijdde aan autisme. Een tekening van Sven staat op de affiche. Door een QRcode op die affiche te scannen, kan je meteen via Payconiq een gift aan TWERK doen.

Eenvoudig maar origineel

Bart Michiels, coördinator van TWERK, is heel blij met de erkenning: “Samen met onze doelgroepmedewerkers en vormgevers bedachten we niet alleen een in het oog springende affiche, maar een hele campagne daarrond. Op de website www.scansven.be vind je een aantal ontroerende en inspirerende videofragmenten en verhalen waarin Sven en zijn collega’s de hoofdrol spelen. Je kan er De Durf Te vragen-fragmenten herbekijken en breder kennismaken met TWERK en bovendien kan je er ook op andere manieren doneren."

Multi-inzetbaar

Behalve op reclamepanelen zal je Sven de volgende maanden nog wel meer tegenkomen. Zijn tekening en de QR-code krijgt ook een plaatsje op sociale media en op heel wat TWERK-producten. O.a. op de verpakking van de chocolade, de bestelwagen en de vitrine staan Sven en de QRcode.

Foto: TWERK vzw