Mathias Gezel, de uitbater van speelgoedwinkel en postpunt Spelshop in Westmeerbeek, is niet tevreden na de staking van de postkoeriers van het Bpost-verdeelcentrum in Heist-op-den-Berg. Hij verwijt het postbedrijf slechte communicatie, waardoor hij en zijn collega-winkels met de gebakken peren zitten.
Postpunt in Westmeerbeek niet blij met communicatie van Bpost na staking: "Nooit op de hoogte van acties"
Hij vindt dat Bpost meer verantwoordelijk moet nemen en beter moet communiceren met postpunten om de dienstverlening op peil te houden. "Zonder ons heeft Bpost een groot probleem", zegt hij. "Wij postpunten zouden ook beter vergoed moeten worden voor ons werk".
"Ontevreden klanten komen altijd eerst bij ons terecht, ook al proberen wij alles tijdig in te scannen en te sorteren", voegt Gezel nog toe. "Als je dan geconfronteerd wordt met dit soort situaties, zou Bpost ons wel een handje moeten kunnen helpen".
De staking bij het verdeelcentrum in Heist-op-den-Berg zit er sinds vanochtend op. Bpost en de vakbonden vonden een akkoord en het werk werd weer door het stakende personeel opgenomen. Daarover lees je alles door op het zwarte balkje hieronder te klikken.