13u24

Keuken appartement brandt uit in Zammel

(FOTO: Peter Vanderveken) Aan de Zammelseweg in Geel is om iets voor acht uur vanavond brand uitgebroken in een keuken in een dakappartement. Het waren voorbijgangers die de brand opmerkten en de bewoonster konden waarschuwen. De vrouw was met haar 2 kinderen in de badkamer. De brandweer kwam ter plaatse om het vuur te doven. Omdat de keukendeur gesloten was, was er in de rest van het appartement alleen rookschade. Ook de andere appartementen en de dierenartsenpraktijk Nest op het gelijkvloers bleven gespaard. De bewoonster en haar kinderen bleven ongedeerd. Twee mensen moesten uit voorzorg naar het ziekenhuis omdat ze rook hadden ingeademd.
Foto: GVA

FOTO: GVA