19u18

Elektrische step vat vuur in Arendonk, dakwerkers kunnen erger voorkomen

De brandweer moest vanmorgen rond half negen uitrukken voor een brand in Arendonk. In een tuinberging aan Wampenberg liep het mis bij het opladen een elektrische step. De batterij van de elektrische step die aan het opladen was, was door oververhitting ontploft en had een beginnende brand veroorzaakt in een tuinberging.

Dakwerkers horen knal

Dakwerkers aan de overkant van de straat hoorden de knal en zijn gaan kijken. Ze konden het vuur doven in afwachting van de brandweer. Al bij al bleef de schade beperkt. De step is vernield en ook het grasmachine dat ernaast stond ging in de vlammen op.