Vrouw slaat en schopt erop los aan station van Lier

Station Lier moet veiliger worden
© Archief RTV

Een 50-jarige vrouw heeft maandagavond bij een vechtpartij op het Leopoldplein, aan het station van Lier, vier mensen geschopt en geslagen. De politie kon na een snelle interventie de vrouw arresteren.

Wat de aanleiding was voor de vechtpartij, is niet duidelijk. Wat wel duidelijk is, is dat de vrouw er niet naast sloeg of schopte. Zo werden twee slachtoffers met lichte verwondingen afgevoerd naar het ziekenhuis.

Twee andere slachtoffers konden ter plaatse geholpen worden. De 50-jarige daadster werd intussen verhoord en voorgeleid bij de onderzoeksrechter. DIe liet haar terug vrij onder strikte voorwaarden.