Albert Heijn en Peeters-Govers lanceren opvallende rekruteringscampagne

© Manou Kersting in wervingscampagne Albert Heijn - Peeters-Govers

De roots van Peeters-Govers en hun Albert Heijnwinkels mogen dan wel in de Kempen liggen, daar stopt het niet. Ondertussen telt het familiebedrijf 17 winkels in ons land. Zopas zijn ze met een bijzondere wervingscampagne gestart. Een hoofdrol is weggelegd voor acteur Manou Kersting.

Zaakvoerders Jan en Wim Peeters zijn dan ook al de derde generatie aan het roer. Het familiebedrijf is actief sinds 1954 en breidde sindsdien fors uit. In 2015 sloegen ze de handen in elkaar met Albert Heijn België. De goesting om verder te groeien is bij Albert Heijn Peeters-Govers groter dan ooit.

Campagne met Manou Kersting

Peeters-Govers hoopt met een opvallende wervingscampagne die zoektocht te vergemakkelijken en personeel te vinden. Manou Kersting is als ‘Rik’ zien hoe het vooral níét moet. Want laten we eerlijk zijn: Rik mist zo’n beetje alle eigenschappen die je nodig hebt als medewerker bij Albert Heijn Peeters-Govers. In de video's zien we hoe Rik blundert op gebieden als klantgerichtheid, energie, collegialiteit en zelfs hygiëne.

Bekijk hier alle blunders van Rik. Heb jij bakken energie, ben je een teamspeler pur sang en help je klanten graag verder met een glimlach? Dan ben jij precies wie ze zoeken, klinkt het nog bij Albert Heijn Peeters-Govers.