Wegdek op verschillende plaatsen omhoog gekomen door hitte

Moleneind
© Facebook

Door de hitte is op verschillende plaatsen in onze regio het wegdek omhoog gekomen. Dat wordt gemeld in verschillende lokale Facebookgroepen, maar ook door de gemeentes zelf.

Onder meer in Balen, Lille, Laakdal en Mol is het wegdek omhoog gekomen. Dat kan gevaarlijk zijn en kan ook voor schade aan wagens zorgen. Wie ergens wegdek ziet dta omhoog is gekomen, neemt dus best contact op met de politie.

Windmolenweg Balen
© Facebook